Tuesday, December 27, 2011

The Reacher vs The Settler

hari ini sebenarnya aku letih.. dan dalam perancangan aku, aku nak habiskan masa kat rumah dengan tidur je.. tapi tadi Shila Amzah call aku ajak dating.. haihh.. mesti ada yang tertanya sejak bila pulak aku menjalinkan hubungan sulit dengan dia kan? err.. dah tentu2 aku menipu je tu.. kawan aku yang call ajak dota.. layan kan je.. tapi seriously aku mula tertarik dengan dia lak.. dengar lagu patah seribu dia tu buat aku euww2.. tengok perwatakan dia tu manja2.. ishh.. jatuh hati wa derr! wait, wait, wait, how about my Lisa Surihani and Tiz Zaqyah kan? mesti luluh hati dia nanti bila tahu aku ada hati kat Shila Amzah.. hmm.. ok2, lupakan benda tu dulu.. aku nak cerita benda lain..

as usual we know, the settler selalu mendominasi sesuatu perhubungan.. kenapa the settler boleh mendominasi sesuatu perhubungan? sudah tentu lah the settler ni cun, macho, tip top, mantop, dan dia menjalinkan hubungan dengan yang tak hot, tak macho, tak cun, tak tip top, tak mantop.. semua yang "tak" tu adalah the reacher.. kalau dah ada pakej yang macam tu for sure la dia ada confident level yang tinggi, ego yang tinggi menggunung, selalu relax2 je, tak rasa insecure dalam perhubungan, kalau pasangan merajuk dia tak kan pujuk even tu salah dia.. perhubungan tu lelaki dan perempuan la.. kalau gay ke lesbian ke aku tak nak cerita, sebab aku normal.. well well west perwatakan the reacher dah tentulah sebaliknya..



oh! wait a minute.. why not the reacher cuba pulak untuk mendominasi dalam sesuatu perhubungan? kalau rasa diri tu tak cun, tak kacak, kenapa tidak pergi buat pembedahan plastik.. tarik sikit hidung tu bagi mancung macam anak mami.. kalau kulit tu kurang putih serupa mamak tebar roti canai depan rumah korang, letak bedak tebal2 macam opera china tu.. fuuu! michael jackson boleh je jadi putih kan? cuba la gali kubur dia dan tanya macam mana dia boleh putih.. bagi perempuan yang rasa diri dia tak mantop, boleh la main cucuk kat bontot ke kat dada ke tak pon why not you ask Kim Kadashian macam mana dia boleh ada aset yang macam tu.. err..

auww =.="

bila dah jadi hot, kacak, macho, cun, mantop, then the reacher boleh mendominasi sesuatu perhubungan.. tak payah nak rasa insecure sangat.. sebab you are the best one.. dan the reacher tak kan wujud lagi.. see! now you be the settler.. this is win-win situation.. cool?



tapi bagi aku rupa paras tu bukan la segala2 nya.. yang penting bila dalam sesuatu perhubungan perlu ada kejujuran, kasih sayang, kepercayaan thats all.. awesome! kalau rupa paras perempuan yang hot2 tu tipu je.. cuba tengok dia time tidur, sure tak sama bila jumpa kat luar.. harap make up je tebal.. puii! aku suka yang natural je.. tak over sangat make up tu.. barulah comel..


notadijiwa: banyak benda nak cerita tapi aku pening kepala sebenarnya ni.. tak cukup tidur kot, tambah lagi melayan dota tadi.. haihh =.="

No comments: