Tuesday, March 22, 2011

road to melaka

apis yang kacak


4 hari yang lepas aku baru attend wedding member aku kat melaka..
lambat sikit update kali ni sebab x de mood..

macam biasa la bila ada je majlis kawen staff kat opis aku mesti ada bas punya nak pergi..
kali ni melaka dekat je x terasa sangat la kalau driver bas tu bawa slow..
lagi pon masa dalam perjalanan tu pon aku asyik dok ngadap main poker je..
kira x nak terasa lambat sampai la..

opss..lupa lak nak bagi tahu..seperti biasa la, aku dan kawan² aku la paling lambat datang..
dorang terpaksa tunggu..x la lewat sangat pon..

dalam perjalanan tu aku ingat ada empat kali berhenti kot..
padahal dekat je pon melaka..haha..
tapi elok gak banyak berhenti kalau x awal sangat sampai..
kompem mati kutu.. -_-"


lepas pergi majlis tu, macam biasa laa..
x kan nak terus balik..jalan² la dulu kat town melaka..
jalan² cari pasal..haha..
dah macam model dah aku hari tu..
dok posing² depan kamera.. :)



notadijiwa: aku x de mood nak tulis blog :'(

No comments: