Saturday, February 11, 2012

Kenapa dengan perempuan, pengkid dan lesbian?

Malam yang dingin sambil membeku hati aku yang sedia beku.. Sambil ditemani sorakan dari jiran sebelah mahupun yang berada di kedai berhampiran kondominium mewah aku kerana meraikan jaringan gol dari pasukan Masister United(Manchester United). Wahai kipas susah mati Masister sekalin, tak perlulah korang raikan sangat kemengan itu kerana Masister hanya bermain dengan pasukan Lebihfool(Liverpool) sahaja.. Damn it!

Cukuplah sekadar itu cacian serta makian aku untuk kipas susah mati Mansister.. Well well west, semalam aku telah pergi bercuti ke Jepun serta ditemani gadis-gadis seksi berpakaian separuh bogel.. Oh em ji.. Cemburu? Bukan itu yang aku mahu sampaikan di sini.. Semalam aku hanya menerima satu panggilan dari kawan aku yang menyata dia sangat bosan dan ingin melepak bersama aku.. Disamping itu katanya ingin mencari kasut untuk dipakai mencari kekasih yang baru.. Oh! Sangat formal kata-kata aku bukan.. Hihi.. Aku dan kawan aku telah membuat keputusan untuk ke bazar larut malam atau lebih dikenali sebagai downtown..



Sesampainya kitorang di sana, aku memasang hasrat untuk mencari girlfried yang ke empat untuk diri aku.. But, but, buthurttt, ternyata tiada sorang pon gadis-gadis comel yang kelihatan jalan bersendirian.. Kecewa.. Dan yang membuatkan timbul rasa tidak puas hati aku ialah seorang gadis comel berjalan dengan pakwe nya iaitu seorang pengkid.. Fuuu!! Heii girl's you didn't see me? Aku yang forever alone lagi kacak hanya menunggu gadis-gadis comel seprti kau untuk memiliki aku.. Jilake!

Persoalannya disini kenapa gadis yang comel macam tu boleh jatuh hati dengan pengkid? Weird hocayyy! Kadang-kadang aku tak paham dengan perempuan ni.. Ternyata sekarang lebih ramai lelaki, kenapa perempuan nak jadi lelaki jugak? Euww! Tak kahwin lahh aku macam ni.. Fuuu!

Then, pernah suatu ketika dahulu aku pernah berjalan-jalan dengan mengunakan jari-jemari aku untuk main klik-klik kat facebook.. Do you know what I guess? Aku jumpa satu page Persatuan Lesbian Malaysia Kebangsaan.. See.. Lagi bertambahlah sebab-sebab kalau ramai lelaki tak kahwin.. Aku pernah menconteng wall pages tersebut.. Dan aku yang kacak ni cuba membuka minda dorang dengan kata-kata super-superb-duper manis berserta dengan muka aku yang kacak ni, ternyata tidak berkesan.. Ada ke patut dorang bidas aku balik dengan kata-kata yang membuatkan aku rasa "what the hell is going on?" Aku cuba cari balik post yang aku tulis tu, tapi dah takde la.. Mungkin dah di delete atau aku yang tak perasan kerana terlalu banyak post di sana.. Kalau tak boleh aku buktikan dekat korang betapa baik hatinya aku ingin membantu golongan macam tu.. Betul.. Tak tipu!



Terlalu banyak sebenar pages macam ni, cuma hari tu aku tak sengaja ter'klik'.. Hihi.. Dan yang aku rasa euww-euww nye, ada jugak lelaki yang like dan cuba mengorat dekat sana.. Desperate lee tewww! Mungkin aku ada jawapan yang tersendiri kenapa perempuan bercinta dengan pengkid, jadi pengkit, mahu pon lesbian.. Tapi lain kali lah aku cerita.. Aku malas nak menaip malam ni.. Hihi..

6 comments:

Unknown said...

SEPATOTNYA POMPUAN LESBIAN NI ATAU PENGKID BILA DAPAT KAT LELAKI KENA ROGOL TERUS...HAHAHAHAHAHA..TEKAN MASOK KOTE DALAM LUBANG PUNGKOK DIAORANG..HAHAHAHA..HAYON HAYON BAGI KAW KAW PUNYA!!HAHAHA..LEPASTU CALL MEMBER MEMBER LELAKI PULAK KASI HENTAM SAMA BETINA BETINA NI..DAH LEPAS ROGOL KENCING DALAM MULUT DIAORANG,PIJAK KEPALA DIAORANG,LUDAH KAT MUKA DIAORANG,TUMBOK BATANG HIDUNG DIAIRANG SAMPAI PATAH,CAKAR DENGAN KUKU KAT MUKA DIAORANG BAGI ADA KESAN SAMPAI TUA..HAHAHAHAHAHAHAHA....

ash said...

Jahanam gak ayat ko khairyll..ko ingat pengkid tu binatang ke sampai ko nak pijak2?smpai nak cakar kat muka pulak? Cakap pakai otak skit weh..

Anonymous said...

Aku sorang IBU yg Ada pngalaman ank prmpuan brkawn dgn pengkid. Aku x heran knapa khairil ckap mcm tu' ank jdi krang ajar PDA sluruh adik bradik mlah PDA kdua orng tua dia. Dia x pduli prasaan malam snggup nati krana pengkid tu. Pengkid bwk lari ank aku banyak kali. Bru2 ank aku Dah brtunang dgn orng main dia bwk lri ke felda cemomoi susah pyah kmi skluarga mncari. Dahlah suami aku sakit. Klau aku ikut hati aku bunuhnya pengkid you. Dgn pngkid x prlu pkai otak sbab pengkid mmang x Ada otak sbb snggup ubah jdi jantan walau Allah x trima umat camni.

Anonymous said...

Comment yg ats tu over gile kot..ckp cm xde otak pn ade..i rase glongn cmni blh brubh if knal lki yg btl lelaki bkn jntn yg mlut haprak cm yg ats tu...xde sifat nk membimbing lgsung ksian tgok diri kau dri golongan penk/lessy wht ever lg lah..

Anonymous said...

Penk tu seret ank akk ke lari rumah or die kidnap ckup kpala kurung dlm rumh,kalau die bt cmtu mmg ptut kijak je sbb dh lah penk n bt xsnonoh lagi..tp lau die xbt cmtu sy rse akk prlu bncuh ank akk sbb sy thu glongn cmni slalunya si girl yg trgile2 kn penk tu..n sggup folow apa pn knon tkut khilngn..kita xperlu slhkn org kite lihat mne slh kite dlu ..mf kalau silap.moga suami akk smbuh..and ank akk jauh dri gejala cmni.amin..

Anonymous said...

Emmm tu psl...xseharusnya smpai cmtu skali comment nye..