Monday, February 27, 2012

Selamat hari lahir

Hai awak-awak-awak-awak semua, rindu aku tak? Well, aku baru je sampai ke kondominium mewah 88 tingkat aku ni.. Setelah penat berhempas pulas meredah hujan dari kampung aku.. Aihh, maklum lah aku cuma parasit yang menumpang motosikal kawan aku yang berkuasa tinggi 500cc.. Sakit pinggang aku pecut 260 km/h.. Mesti korang tak cayakan?

Meter Honda CBR 500cc

See! Hell-hell-hell!! Korang tengok tu meter kuda kawan aku.. Ini lah padahnya sebab terlebih laju.. Ok, sila lupakan tentang itu.. Sebenarnya hari ni hari lahir aku.. Eh-eh, dah 27/2.. Birthday aku 26/2 dan ia berlanjutan hingga ke akhir tahun 2012.. Kalau korang rasa korang comel sila lah wish ye! Kalau boleh sila bagi hadiah sekali ye.. Hihi

Seperti tahun-tahun yang lepas, aku mesti akan dapat wish dari peminat-peminat tegar aku.. Well aku ni memang ada peminat pon.. Korang nak tahu siapa?


"RM0.00 Selamat HARI JADI! Hanya utk anda pd hari special ini, sms REG EY ke 36886 utk Happy Clip Online & dpt FREE Clip Birthday anda. CS:0379666547 -Maxis-"


Fuuu!! Ada ke patut bagi tu je?! Bagi lah rumah sebuah ke ye tak? Hihi.. Cuma kali ni panjang sikit mesej dia.. Terharu.. Dan tentunya dapat panggilan free.. But but buthurtttinnggg, aku tak tahu nak call siapa.. Yelaa, biasa call Lisa Surihani je.. Tapi sekarang dah kahwin, tak kan aku nak call lagi.. Tentunya dia sedang syok bersenggama.. Damn it!!



Tahun ni takde dah dapat hadiah dari Lisa Surihani.. Walaupon sambutan hari lahir aku tahun ni hanya dihadiahkan rasa kecewa yang amat sangat kerana Lisa Surihani telah berkahwin dengan Yusry, but I still got chocolate from my secret admirer.. See! Ada orang minat aku dalam diam.. Jealous leeteww!

Hmm.. Sebenarnya banyak lagi cita-cita dan impian aku yang belum kesampaian.. Kalau nak cerita kat sini memang tak habis lahh! Kahwin dengan Lisa Surihani dah tentunya tak kesampaian ye tak? Hihi.. Begitu juga dengan janji-janji dengan diri sendiri dan orang lain.. Kepada orang lain yang aku ada janji tu nanti aku tunaikan.. Aku ni tak suka mungkir janji tahu! Romantik tak aku?

By the way, kalau korang nak wish or nak bagi hadiah masih sempat lagi.. Kan aku dah cakap sambutan birthday aku berlanjutan hingga akhir tahun 2012..

6 comments:

nur_za said...

happy birtday awak =)

| CikMatahari | said...

happy besday awak. yang ke berapa? 25? 28? ok ke 30 kan. hahaha

muiz aL said...

Terima kasih awak-awak.. Forever 21 hocayy!

Aenna Mazlan said...

eh pehlissh!! sejak ble i jd scret admirer u eh my dua pupu a.k.a kupu2? haha..btw heppy birthday.coklat je ckup la kn..lala

muiz aL said...

Elehh.. Malu leteww nak ngaku.. Hihi.. Eh mana cukup coklat je.. =P

Juliet_iRa~" said...

happy belated birthday!!

:)

hadiah dr saya..sekalung doa agar hidup awk diberkati sentiasa...:D