Thursday, February 23, 2012

Surat maaf dari Lisa Surihani

Hai gadis-gadis comel.. Maaf la jika apa yang aku nak bagi tahu ni akan meremukkan hati korang semua.. Aku tak nak rahsia-rahsia dah.. Hari ni aku nak bagi tahu yang sebenarnya tadi My Bubu Lisa Surihani sempat bertemu dengan aku buat kali yang terakhir, mungkin.. Lisa Surihani berjumpa aku dengan niat ingin meminta maaf kerana dia telah mengkhianati cintanya terhadap aku..

Bila aku jumpa dia tadi, tiada apa yang dapat diungkapkan, hanya titisan air mata tanpa henti dari matanya berserta pelukkan erat ke tubuh aku.. Hanya sepucuk surat yang diberi mampu merungkai semuanya..



*Sila baca dengan nada yang sedih berserta mimik muka sedih.. Kalau boleh sila titiskan air mata sekali..


Dear sayang,
Tujuan I menulis surat ini adalah untuk meminta maaf di atas segala apa yang telah I lakukan terhadap you.. I tahu memang I yang bersalah dalam hal ni.. You baik, setia dengan I tapi I yang khianati dan dustai cinta you.. I minta maaf sayang.. I sangat-sangat-sangat menyesal tinggalkan you yang baik, kacak, baik dan kacak.. Ahh! Susahnya nak cari orang macam you..
Tapi apakan daya, I tak boleh undur masa lagi dah.. Lainlah kalau I ada kuasa magik.. Pufff!! Malangnya takde sayang..

Hubby,
Sekali lagi I nak mintak maaf dengan you.. I tak sangka pon akan jadi macam ni.. Pada awalnya dulu I saja je try Yusry bawa I jalan-jalan naik lamborghini dia, tapi bila dah naik tu rasa seronok pulak.. Laju pulak tu, cuba sekali pasti nak lagi.. Sampai satu masa tu I lupa yang I dah ada you.. Hmm.. Maafkan I, tak terniat langsung kat hati I nak lukakan hati you yang putih suci bersih bak mutiara bersinar tu..

Bucuk,
Jauh disudut gelap hati I, ingin menyatakan I betol-betol rindu dekat you.. Hari-hari pon I stalk facebook you semata-mata nak tengok wajah you yang kacak tu.. Rindu saat-saat indah kita dulu.. Pergi mana-mana pon sama-sama, sentiasa ada orang temankan.. Mandi bogel bersama je kita belom lalui.. Ingat bila I kahwin dengan you, boleh la nanti I mandi bogel dengan you.. Romantiknya! I harap you jangan lah letak gambar-gambar you yang kacak tu kat facebook banyak sangat.. I jealous tahu! Lagi satu, dulu I cemburu tahu bila kita ada terjumpa Neelofa kat Times Square dulu.. You asyik tengok dia je.. Tahu lah Neelofa tu seksi, suka pakai skirt pendek-pendek.. Lagi sorang yang I cemburu Tiz Zaqyah.. You selalu je tersasul nama dia depan I.. Harap-harap you takde apa-apa hubungan lah dengan Tiz Zaqyah atau Neelofa.. I cemburu tahu!

Lagi satu, sebenarnya I terpaksa je kahwin dengan Yusry tu.. I tak cintakan dia macam I cintakan you.. You tu sweet sangat.. Sungguh, tak tipu! Hmm.. I tak tahu lah macam mana masa depan I nanti, sebab hati I masih dekat you lagi.. I really-really-really love you sayang.. I berharap sangat nak ada anak dengan you.. You kata nak anak empat orangkan? I ingat lagi you pernah kata kat I dulu yang you nak anak empat orang.. Kalau kita kahwin lebih dari tu pon I boleh bagi tahu.. Tapi tu semua impian je.. Maaf kan I sekali lagi sayang.. Banyak sangat I buat salah dengan you.. Kalau lah diberi peluang ke masa lalu..... Hmmmmm.....

Baby,
I sebenarnya teringin sangat nak masak kan untuk you tahu.. Balik kerja I bukakan stokin you, buatkan kopi you, urut-urut badan you, mandi sama-sama, lepas tu bila malam menjelma kita masuk kelambu sama-sama.. I nak kahwin dengan you sorang je.. Tapi malam ni I dah nak kena nikah dah dengan Yusry.. Maafkan I sekali lagi baby.. I telah remukkan hati you yang suci tu.. Menyesalnya I tinggalkan you yang baik, baik, dan sangat-sangat-sangat baik tu..

Akhir kata dari I, you jaga diri you baik-baik tahu.. Kalau boleh jangan lah couple ramai-ramai sebab I tahu ramai yang tergila-gilakan you.. Nanti kalau I dapat duit yang banyak dari Yusry, I bagi lah you jugak.. Tak pon I belikan you kereta.. You suka kereta subaru kan? Ok lah, sampai disini sahaja coretan I untuk you.. Mungkin kita takde jodoh.. Semoga kita bertemu lagi.. I LOVE YOU!!


-Lots of Love-
Lisa Surihani

12 comments:

| CikMatahari | said...

berangan!!!!

muiz aL said...

Haihh.. Mungkin susah nak terima kenyataan ni kan.. Kau kata aku berangan pulak.. Tapi ni hakikat tahu!

Unknown said...

haha~kuat makan buah berangan brader kita neh~saba nohh..xde jodoh nak wat macam mana kan??tiz ngan lofa kan ada lagi :P

Nyue said...

ahahhahaha...mak aihhh...gara frust nie...
nk wat cnmer dia bkn jodoh awk....ramai ag artis mlysia...
xmau..xmau...berangan cm nie..ahahahaha

ch000tz said...

hahahahahah biarkanlah dia pergi bahagiiiiieeeeee bersama suaminya yang terchentaaa hehehe


http://ch000tz.blogspot.com/2012/02/little-girl-sings-like-pro.html

ch000tz said...

eyh lupa lak .....da foloow sini taw! :p follow back if sudi

sweety_nur said...

hahaha so funny...btw oklah mimpi di siang hari.. (^_^)

Marya Hana said...

mak ai, mcm2 panggilan adooo .

btw, u kenal siapa BFF i? MARINA? and IP?

iAmCekbolat said...

maria ozawa tggu lu brader.. lek..lek..

Hanif said...

hahahhha..garang surat lu bro!!!
nangis gua baca!!


Salam kenal dan follow!!
Jom exchange bloglist!!!
http://hanifidrus.blogspot.com/p/bloglist-hanif.html
Sila letak komen setelah exchange bloglist..
Thanks yekkkk!!!

puteri kasih said...

singgah lagi... :)

nur_za said...

hak2...trima jela kenytaan.lisa dh kahwin dah..lala